WISHLIST

Med ett jobb där man dagligen ser, testar och säljer produkter blir man självklart väldigt nyfiken att prova på själv. Önskelistan för i år är därför lite annorlunda än vanligtvis.. Och även lite dyrare ;) Några "måste ha" produkter och några som bara är bra att ha i sitt badrumsskåp. En resa ingår i min önskelista i år då jag bara längtar till att få komma bort efter denna höst som både varit väldigt positiv, men även väldigt stressig och negativ. 5 veckor kvar av höstperioden samt till jag och min finaste bokat hotell en helg. Ni kan ju bara ana hur mycket jag längtar?


Voluspa Saijo Persimmon //YSL Rouge Volupté Shine nr15 //YSL Toche Éclat nr2 //Lancome Visionnaire //Glamglow mask //Estée Lauder Night Repair //Hugo Boss Nuit //Emma S Rue de Varenne
 
Övrigt 2013 | |
#1 - - Amanda 9c:

Hej! Funderar på att gå stylist och spa efter nian, söka i alla fall. Blir inspirerad av era fina sminkningen och detta med styling är något som jag älskar. :) Tänkte passa på att fråga något bara! Visst får ni styla hår och kläder också? Och vad kan man bli när man gått klart linjen? Kram!

Upp