Whats goin' on?

Tjabaa! Ingen uppdatering på flera dagar och har funderat på att låsa igen bloggen. Men hittar ingen anledning till det så ja tänker helt enkelt bara låta bli att skriva om jag inte känner för det, but I'm gonna miss u!♥
 
Annars så flyter livet på, idag gick jag officiellt på mitt sista sommarlov någonsin. Packade mina väskor redan i onsdags och "flyttade hem" till mina föräldrar men tar nu mitt pick pack tillbaka på söndagkväll för att spendera en sommar i Umeå. Ändrade planer alltså; Har fått jobb på Åhlens vilket känns otroligt roligt! Och ännu roligare är att maa baby kommer bo tillsammans med mig då han jobbar på Volvo under sommaren.. :)
 
Idag har världens finaste tagit studenten och sedan har vi ätit gott, umgåtts med nära och kära och busat med lilla Natalie :)
 
Puss och kram, vi hörs när vi hörs!
 
Övrigt 2013 | |
Upp