Vårruset

Hej! Dålig uppdatering idag, men det är lite mycket som pågår just nu framtill imorgon... Imorse började vi kl 7 för inventering. Var totalt död när jag skulle försöka kliva upp imorgon kvart över fem. Somnade om och vaknade  tjugo minuter före jag skulle fara, så på med lite concealer under ögonen, puder och mascara och lite mat i magen och iväg!!

Efter praktiken så var det dax för vårruset. Önskemålet var att göra nytt personbästa men icket sa nicke. Dom två första kilometrarna gick så sakta i.o.m allt folk och med tanke på att vi startade i princip sist. Men 25 minuter lyckades jag springa på och får känna mig nöjd ändå, dom resterande 3 km sprang jag riktigt bra på :) Det var riktigt mysigt och funderar på att göra en revanch till nästa år.. ;)

Kallt som attan har det varit idag men nu ligger jag nyduschad i en varm säng. Imorgon är det också fulla muggar som gäller... Praktik, sminkning, städning, packning och en massage innan jag åker hem till mina föräldrar. Puuh, sen kan jag andas ut på riktigt då jag funderar på att ta sommarlov och slippa åka in till Umeå i veckan för en liten återträff med klassen under några timmar på måndagen.
 
Nu, ska jag ta igen lite skönhetssömn. Huvudvärken har legat och gnagt hela dagen i väntan på utbrott.. Bäst jag sover bort den.. God natt :)
 
Äldre bild men i princip hur jag såg ut idag.. ;) förutom tröjan. haha
Övrigt 2013 | |
Upp