Mina senaste dagar..

Mina tre lediga dagar har nog varit sommarens höjdpunkt.. Det har jag i och för sig sagt om varenda helg jag hittat på något.. Mysdejt med baby i fredags, Kina mat och sedan picknick i solen med gotta.. Chokladdoppade jordgubbar, baileys, ost och kex, vindruvor etc. Lördag spenderades i solen för att ta igen några timmar innan några från familj samt vänner packade ihop för att fara till Lycksele och motorveckan! Hade en riktigt skön kväll och somnade gott strax vid tre..

I söndags rullade vi hemåt och kvällen spenderades ute vid vindelälven med fiske och sedan en riktigt bra actionfilm med brushan och bby. :)
 
Nu har jag endast 1,5 vecka kvar av det bästa jobbet någonsin på Åhlens, innan jag hinner med 1,5veckas sommarlov innan skolan drar igång..

 
 
 
Sommar 2013 | |
Upp