5-års firande

Hemma efter en fantastisk helg. Vilken lycka jag har att få spendera mitt liv med den jag älskar allra mest på denna jord. Och att efter fem år fortfarande känna pirr i magen är så otroligt fascinerande! ♥
Våran femårs helg spenderades i Övik på hotell, shopping och god mat. Tröttare när vi for är när vi kom dock, men alla julklappar är klara och blev något glas för mycket igår kväll för att vara pigg vid frukost imorse, haha!
Imorgon väntas jobb innan jag sedan åker hem över två dagar för julledigt och för att spendera kvalitetstid med min familj. Kan det bli bättre?

Saknar er, och saknar att skriva.. Men äntligen har jag lite tid över om kvällarna så förhoppningsvis blir det lite mer uppdatering framöver. Medan kan väl ni berätta något roligt? Vill ni köra en frågestund? Vad som helst! :)

 

Tack hjärtat för att du är en sådan fantastisk person. Att du lyssnar på mig och säger fina saker varenda dag. Även ett stort tack på att du visar att jag gjorde rätt val och att du visar mig de rätta vägarna. Du fick mig på fall för mer än fem år sedan och fortfarande kan jag vika mig av skratt med dig och fortfarande kan jag överraskas och känna frågetecken hos dig. Du håller min nyfikenhet vid liv och jag tror att det har tagit oss en bra bit på vägen. Att du dessutom är världens roligaste person gör mig bara ännu mer lyckligt lottad.♥ Jag älskar dig
Övrigt 2013 | |
Upp