Snart är det dax..

Så många förväntningar inför hösten, vill egentligen bara avslöja allt för er på en och samma gång. Ska jag, eller inte!? Jag älskar att ha så mycket att se framemot.. Jag blir så nyfiken på mitt egna liv. Hur ser det ut om fyra månader? Men samtidigt så kan jag inte hålla tyst om saker jag är så förväntansfull över.

Två dagar till sista året börjar. Imorgon planerar jag vad som behöver införskaffas till lägenheten inför det nya skolåret samt att jag tänkte baka lite goda kakor att ta med. Tänkte även passa på att göra ett träningschema och lite mål inför hösten då jag helt tappade kontroll över min lathet när sommarlovet närmade sig. Haha, annars så har jag mina två närmsta helger planerade med jobb, men cash is king och äntligen har jag lagt undan den summan jag ville spara i sommar och äntligen (läs: nästa lön) kan jag börja leva loppan med lite cash!

SOM det kliar i mina fingrar när jag är på stan men tyvärr så vet jag att det kommer bli en hel del utgifter i höst.. Körkort, tatuering, shoppning och en massa inredning om vi hittar lägenhet. Annars kanske lite tandläkarutgifter beroende på vad dom säger vid nästa besök.. Puuh, livet är hårt. Eller vad säger ni? Hur ska jag hitta tid till att inspirera er med smink då dagarna i skolan är från 8-4 och så jobb på helgen?

Jag kanske helt får byta spår på bloggen till en personlig :) Nu är det bäst jag slutar, annars kommer jag spåra med min text.. Kram på er mina fina, sköt om er!
 
 
Sommar 2013 | |
#1 - - Anonym:

tandvård är väl gratis tills man fyller 20 eller nåt sånt? så länge man studerar har jag för mig.

Svar: Till året man fyller 19, så till januari.. Och om jag sätter in tandställning i höst så lär jag åka på en massa räkningar/utgifter med alla undersökningar under tiden samt när jag tar bort den :(
Ida Persson

#2 - - Alice:

Tycker det är riktigt kul då bloggen är lite mer personlig och man får lite inblick i dina tankar :) <3

Svar: Åh, jag saknar dig Alice <3
Ida Persson

Upp