FULLT UPP

Varning för långt inlägg!! Äntligen kan jag stressa av, lite grann åtminstonde. Att sista året kommer vara fullt upp, det har jag redan förstått. Men att jag kommer vara så här upptagen är lite galet! Att ha haft fullt upp hela sommaren gör att jag, JAG, blir rastlös när jag är hemma. Det har ALDRIG i mitt liv hänt att jag är rastlös hemma. Jag älskar att vara hemma själv men helt plötsligt känner jag ett behov att göra något!

Jag antar att det bara känns fullt upp nu, när jag ser allt i helhet och jag får nog lära mig att ta en vecka i taget. Jag har sex veckor i skolan att klara av först, med tema-sminkningar, nya behandlingar och annat skoj. Mitt upp i allt detta kommer jag även få tandställning. (wihoooo....) Men snacka om att jag kommer vara nöjd om ett år då jag har det där leendet jag längtat så länge efter!

Sedan v.41 går jag ut på praktik i 10 veckor där jag ska vara på Lindex. Jag ber till gudarna att mina praktiktider inte är ivägen för mina jobbtider, vilket skulle innebära att jag måste/vill jobba in vissa dagar = mindre fritid när jag redan jobbar de flesta helger och vardagskvällar. Under höstlovet har jag bokat intensivkurs för körkortet vilket innebär inget lov alls för mig och ingen vila, men för att få det överstökat så är intensiv det bästa alternativet för mig.

Och inte nog med det, under alla dessa dagar ska jag hinna med att träffa den jag älskar mest och mixa in hur han också jobbar då han går tre-skift trots att vi i princip bor ihop, samt att leta lägenhet, vem vet?! Mitt i allt detta kanske det blir en flytt? Åh. Vilken galen höst jag kommer ha, men ack vad jag kommer lära mig mycket. Om mindre än ett år är allt över och då får jag se var jag hamnar. Om jag pluggar vidare, drar mig mot en annan stad eller om jag får jobb här.
 
Vill utbringa en skål till mig själv och håller tummarna på att detta kommer gå galant. Med tanke på hur driven jag är och hur jag brukar kunna lösa saker så känns det lugnt, men vi får helt enkelt se. Önska mig lycka till i all stress, det lär jag behöva!♥
 
 
Övrigt 2013 | |
#1 - - Emelie:

Du klarar det finaste du! Du har aldrig haft problem med att lösa saker, och det kommer vara såå värt när det är över! <3

Svar: <3
Ida Persson

Upp