Godkväll

Godkväll! Har nu landat i sängen efter en spännande och fartfylld dag! Praktiken (på Åhlens, för dig som undrade) började kl.8 imorse och så rusade verkligen klockan iväg, och kl17 fick vi i alla fall gå för dagen. Pigg och glad for jag hem, masserade och så for jag ut på en löptur i det ruskiga regnet. Fy! Nu har jag duschat, fikat samt tvättat två tvättar och så ska jag bara borsta tänderna innan jag lägger mig för att sova. Kommer sova som en GUD inatt! med tanke på att jag hållit i gång i 14 timmar.

Imorgon blir det inte heller en sådan lugn dag, praktik fram till 17 och sedan far jag och min älskling iväg till bästa Lova&John för middagsmys och sedan får vi se hur kvällen slutar. :)
 
Åååååh, nu ska jag ta och sova. Ni får ha det så gott!
Imorgon ska jag försöka hinna med att ta bild på makeup då jag förövrigt lär vara sminkad varenda dag (tillskillnad från i skolan) för att se lite fräsh ut inför kunderna. hehe :)
 
Övrigt 2013 | |
Upp