2. Vilket är det största makeupmisstaget du gjort?

Vilket är det största makeupmisstaget du gjort?

Åh, hela dagen har gått åt att tänka på det största makeupmisstaget jag gjort. haha, jag är en sådan person som tänker "jag utvecklas ju bara" även om något är alldeles galet. Så att ta ut ett misstag när man tänker så... ja, inte det lättaste.. ;) MEN, så kikar man igenom sina bloggar och finner dessa bilder. VAD TÄNKTE JAG MED?  Förvisso var det här sminkningar jag bara hade hemma och tvättade bort efter jag fotat. Men, man börjar ju fundera hur jag tordes lägga upp dessa.. haha, 

SÅ förutom att ögonbrynen är pinnsmala så är detta (att ögonskuggan går upp till ögonbrynet) mitt största misstag jag gjort. Som försvar måste jag nog få säga att detta handlar också om att utvecklas.. men oj vad glad jag är att jag är förbi detta stadie... ;) Någon som känner igen sig? haha

Make up! | |
Upp