hej

Hejhej å hallå i lådan!
Detta är som sagt inte Ida som skriver, namnet var Olivia. Hoppas alla har en finfin dag för det har jag!
Har fått vara med min fina "flickvän" hela dagen, det har varit mycket tjejsnack och sånt som man behöver snacka om när man inte har träffats på ett bra tag. ;)
Just nu sitter Ida och gör sig iordning för kvällens fotosession, hon är grymt vacker ska ni veta och känner jag henne rätt så kommer ni att få se bilder sen!
 
Skulle ba kika in och säga hej så nu ska jag vidare så ser vi vad kvällen har att erbjuda.
Chyss!
 
Jag bjuder på en vacker bild av oss tagen igår. ;)

Övrigt 2012 | |
#1 - - Britta Wonkavaara:

Vackra Ida!!
Men bilden du Olivia publicerade var nog inte tagen igår, direkt... även om jag minns det som igår, hihi.
Söta som socker är ni i alla fall, när fotona än tas...

#2 - - Olivia w:

Den där olivia verkar vara en riktig pärla! ;)

Svar: hahaha jortu!!
ida

Upp