Rescension; Proffs Argan Oil & Volume Powder

Ställe: H&M, kicks, etc
Pris: 50kr / 39-59 kr (vet ej riktigt)
Övrigt: Argan olja; vart mest ett spontanköp i Piteå, hade ingen riktig koll på vad den skulle göra. Såhär i efterhand är jag jättenöjd! Håret blir gudomligt lent, fint & lättkammat. Dessutom luktar den underbart och är bra för torr hud. Tex mina händer har varit torra i stort sätt hela sommaren, Inte längre! Priset är inget snack om att det är bra!
Volume Powder; Använder inte så ofta då håret blir lätt så äckligt & smutsigt. Dom som testat vet vad jag pratar om! ;) Men vill man få en stabil tupering så tycker jag att det här funkar jättebra! :)
Båda produkterna är bra budgetprodukter och rekomenderas!
Stjärnor: 5/5 | 4/5
 
 
UPDATE: Är det fler som märker att min blogg är lite konstig? Tex att menyn flyttat längst ner samt att ett inlägg är där menyn ska vara...?
Rescensioner | |
#1 - - LIIV - vanlig men unik:

bloggen ser bra ut för mig :)

Upp