Lägesupdate..

Hej på er! Allt fint? Igår var jag strandad i sängen och soffan. Hade en badtunnekväll inplanerad med brudarna men jag var inte alls kry. Att inte förkylningen snart kan ge sig? Jag är snart inne på fjärde veckan och jesper snart sjätte. Det verkar dock lätta upp sig lite, så kanske jag är på bättringsvägen... *pepparpeppar*
 
Och som ni då förstår är inte sminkningar prio ett för tillfället, försöker underhålla bloggen så gott som det går men lite blandat. Har ni några önskemål? Det var länge sedan jag klippte ihop collage.. Kanske något från mellandagsrean man kan fynda nu? Ska se vad jag kan åstadkomma..
 
Om inte annat är era åsikter, ideer och tankar varmt välkomna att droppa in i kommentarsfältet.:)
pussar på er!
 

En make jag blev himla nöjd med för någon dag sedan, dock ingenting jag fick bild på.. (börjar bli en dålig vana nu.. hehe)
Övrigt 2012 | |
#1 - - Anonym :):

Du sminkar otroligt fint! har du gått på nån sminkgrejsemojsgrej skola eller nåt eller har du lärt dig ''naturlig'' väg? :)

Upp