Babbel...

Nu börjar det nya året närma sig med stormsteg. 1 dag kvar! Imorgon kommer jag nog ha fullt upp, som det ser ut nu så är det tre sminkningar + fixa mig själv och baka efterrätt. Men jag ser bara fram emot det. Så kul!
 
Brorsorna har nu lämnat huset och jag håller tummar och tår att jag inte smittat någon av dem, framförallt simon. Annars så har jag en jäkla smärta på höger sida av ansiktet. Lock för båda öronen, men sedan ont som fan i käken och huvudet. Skönt att det är lov iallafall, så jag bara kan ligga i soffan och vila. hehe däremot är det ju lite synd att jag inte känner någon smak med tanke på allt gott man äter under jul och nyår..

Babbel. haha, känner bara för att babbla på men får nog ta och ge mig nu. Har ju försökt att hålla mig inom en ram (aka skönhet,smink) men ibland är det väl ok att spåra?
 
Tänkte skriva ihop en liten "förväntningar för 2013" ikväll också...
så, see yaah soon!
 
 
Övrigt 2012 | |
Upp