Senaste veckan

I ungefär en vecka nu har jag varit sjuk, ätit jättedåligt, sovit jättedåligt, stressat över pengar, över framtiden, över julklappar, över plugget, över min lägenhet, över vänner, över kärleken, över.. allt!

Men nu ska jag fan ta tag i allt. Och börjar då med lägenheten. Rejält snuskig är den, sedan ska jag ta och äta rejält. Ta och skita i mina sparpengar och köpa mat för dom, riktig mat. Inte bara mackor osv..

Jag ska diska, tvätta, skura och ta tag i pluggningen. Imorgon om inget annat blir uppbokat ska jag ta en rejäl omgång med mig själv. Sätta nya mål, (och uppnå dom) även ta och bestämma mig över mitt hår,  har nämligen ångest ifall jag ska sluta färga mitt hår och försöka få tillbaka min naturliga färg eller om jag ska fortsätta, om jag orkar ska jag ta mig iväg och handla mat.

Skulle just skriva att jag är i en deppig period. Men fan, det tror jag inte. Bara en deppig dag, vecka.. Vi ser väl hur detta slutar. Nu ska jag ta mig en liten chokladbit (74% mörkchoklad med mint... mums) sedan ska jag börja med tvätten!


Övrigt 2011 | |
#1 - - ANNA:

keep up the good work finis! <3 jag saknar dig!

Upp